Harmonogram przyjeć 2019

Post on 08 maj 2019
by Super User

 

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2019/2020

 

Termin

 

1-22 czerwca 2019

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

1-30 czerwca 2019

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową lub fax-em.

5 lipca 2019

Publikacja na stronie BSA oraz na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i nie zakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

6 lipca 2019

Publikacja na stronie BSA oraz na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nie przyjętych wychowanków.

do 13 lipca 2019

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 31 lipca 2019

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 26 sierpnia 2019

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 30 sierpnia 2019

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 22 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  • Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 29 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz)dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca składa dokumenty uzupełniające:

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz) Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.
  • W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

 

Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

 

Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8 – 15 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi 6 lipca 2019 roku.

 

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.