CHARAKTERYSTYKA PLACÓWKI
Bursa Szkolnictwa Artystycznego jest koedukacyjną placówką opiekuńczo-wychowawczą dla uczniów szkół artystycznych w wieku od 10 do 20 lat, uczących się poza miejscem stałego zamieszkania. Budynek znajduje się przy ulicy Miodowej 24a, w centrum Warszawy – na Starym Mieście, w bliskim sąsiedztwie Traktu Królewskiego. Stanowi fragment kompleksu budynków szkół artystycznych, w skład którego wchodzą: Akademia Teatralna i Zespół Szkół Muzycznych. Na terenie kompleksu odczuwa się niepowtarzalną atmosferę kultury i twórczości wypełnioną odgłosami śpiewu i dźwiękami różnych instrumentów.
Zaletą centralnej lokalizacji bursy jest bliskość przystanków autobusowej komunikacji miejskiej (ul. Miodowa), metra i tramwajów (przy Placu Bankowym).
Bursa zapewnia wychowankom całodzienne wyżywienie, sanitarno-higieniczne warunki zakwaterowania i odpowiednie warunki do nauki. Stwarza możliwości rozwijania zainteresowań i uzdolnień oraz uczestnictwa w kulturze. Szczególną opieką pedagogiczną objęte są dzieci młodsze, do 13 roku życia.
BAZA BURSY
Budynek sześciokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1631,4 m2 posiada 4 piętra z pokojami dla wychowanków oraz piwnicę z warsztatami.
Bursa dysponuje:
W wyposażeniu bursy znajduje się:
Informacja o wysokości opłat za pobyt w Bursie Szkolnictwa Artystycznego w roku szkolnym 2020/2021.
Opłaty za zakwaterowanie i wyżywienie są wnoszone za każdy miesiąc pobytu w placówce z góry, do 10 dnia miesiąca.
Dyrektor Bursy Szkolnictwa Artystycznego
mgr Halina Przybylska
tel. stacjonarny – 22 635 41 74 w. 21
tel. komórkowy – 600 428 427
Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wychowawcy
tel. stacjonarny: 22 635 41 74 w. IIp. – 36, IIIp. – 37
tel. komórkowy: 600 428 427
Adres e-mail do wychowawców: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Krzysztof Bartosiak– wychowawca wspierający
- Monika Chodacz-Olejarz – wychowawczyni VI grupy dziewcząt
- Dorota Jarząbek – wychowawczyni III grupy dziewcząt
- Dariusz Karczewski – wychowawca I grupy chłopców
- Urszula Kazek Degucis – wychowawczyni II grupy chłopców
- Anna Kowalewska – wychowawca wspierający, czasowa nieobecność
- Alicja Kuszewska – wychowawczyni VII grupy dziewcząt
- Alina Radziszewska – wychowawczyni IV grupy dziewcząt
- Katarzyna Rosłaniec-Denkiewicz – wychowawca wspierający
- Lilianna Stypuła – wychowawczyni V grupy dziewcząt
- Małgorzata Strój – wychowawca wspierający
Agnieszka Abramiuk – psycholog
Magdalena Ciołek-Żebrowska – psycholog, czasowa nieobecność
Barbara Woźniak – bibliotekarz
Przydział wychowanków do grup wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022
Załącznik do Zarządzenia Nr 12
z dnia 5 maja 2021 r.
BSA-SEK.4300.2.2021
Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego
na rok szkolny 2021/2022
Termin |
Działania |
14 czerwca – 30 czerwca 2021 |
Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny. |
21 czerwca - 9 lipca 2021 |
Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową. |
13 lipca 2021 |
Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków. |
14 lipca 2020 |
Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy. |
do 21 lipca 2021
|
Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej. |
do 3 sierpnia 2021 |
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające. |
do 28 sierpnia 2021 |
Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym). |
do 31 sierpnia 2021 |
Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca. |
1. Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie od 14 czerwca do 30 czerwca 2021 roku składa następujące dokumenty (do pobrania ze strony internetowej):
2. Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie od 21 czerwca do 9 lipca 2021 roku składa następujące dokumenty (do pobrania ze strony internetowej):
3. Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca 2021 roku składa dokumenty uzupełniające (do pobrania ze strony internetowej):
Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.
W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.
Dokumenty przyjmuje sekretariat Bursy Szkolnictwa Artystycznego w godzinach 8.00 – 15.00 lub można je przesłać:
Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi od 13 lipca 2021 roku.
W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.
Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego
na rok szkolny 2019/2020
Termin |
|
1-22 czerwca 2019 |
Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny. |
1-30 czerwca 2019 |
Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową lub fax-em. |
5 lipca 2019 |
Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków. |
od 6 lipca 2019 |
Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy. |
do 13 lipca 2019
|
Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej. |
do 31 lipca 2019 |
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające. |
do 26 sierpnia 2019 |
Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym). |
do 30 sierpnia 2019 |
Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca. |
Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 22 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:
Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 29 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca składa dokumenty uzupełniające:
Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.
W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.
Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.
Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8 – 15 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.
Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi 6 lipca 2019 roku.
W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.
Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego
na rok szkolny 2020/2021
Termin |
|
15 czerwca – 3 lipca 2020 |
Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny. |
15 czerwca - 8 lipca 2020 |
Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, |
13 lipca 2020 |
Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków. |
14 lipca 2020 |
Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy. |
do 21 lipca 2020
|
Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej. |
do 3 sierpnia 2020 |
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające. |
do 26 sierpnia 2020 |
Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym). |
do 30 sierpnia 2020 |
Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca. |
Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 3 lipca 2020 roku składa następujące dokumenty:
Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 8 lipca 2020 roku składa następujące dokumenty:
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 3 sierpnia 2020 roku składa dokumenty uzupełniające:
Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.
W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.
Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.
Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8.00 – 15.00 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.
Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi od 14 lipca 2020 roku.
W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.
Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego
na rok szkolny 2019/2020
Termin |
|
1-22 czerwca 2019 |
Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny. |
1-30 czerwca 2019 |
Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową, e-mailową lub fax-em. |
5 lipca 2019 |
Publikacja na stronie BSA oraz na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i nie zakwalifikowanych kandydatów na wychowanków. |
6 lipca 2019 |
Publikacja na stronie BSA oraz na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nie przyjętych wychowanków. |
do 13 lipca 2019
|
Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej. |
do 31 lipca 2019 |
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające. |
do 26 sierpnia 2019 |
Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym). |
do 30 sierpnia 2019 |
Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca. |
Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 22 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:
Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 29 czerwca 2019 roku składa następujące dokumenty:
Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 31 lipca składa dokumenty uzupełniające:
Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.
Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8 – 15 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.
Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi 6 lipca 2019 roku.
W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.