Harmonogram przyjeć 2020 - 2021

Post on 15 maj 2019
by Super User
Odsłony: 1122

Harmonogram przyjęć do Bursy Szkolnictwa Artystycznego

na rok szkolny 2020/2021  

Termin

 

15 czerwca – 3 lipca 2020

Wychowankowie w sekretariacie składają dokumenty o kontynuowanie zamieszkania w BSA na przyszły rok szkolny.

15 czerwca - 8 lipca 2020

Kandydaci na wychowanków BSA składają dokumenty o przyjęcie do BSA w sekretariacie, przysyłają drogą pocztową,
e-mailową lub fax-em.

13 lipca 2020

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych kandydatów na wychowanków.

14 lipca 2020

Publikacja na tablicy ogłoszeń w BSA list przyjętych i nieprzyjętych wychowanków oraz informacja telefoniczna udzielana rodzicom lub pełnoletnim wychowankom przez sekretarza bursy.

do 21 lipca 2020

 

Termin składania odwołań przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego do Komisji Rekrutacyjnej.

do 3 sierpnia 2020

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA składa dokumenty uzupełniające.

do 26 sierpnia 2020

Osoby przyjęte do BSA zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca. Należy to uczynić na piśmie (drogą mailową, faksem, listem poleconym).

do 30 sierpnia 2020

Druga tura rekrutacji na wolne i niepotwierdzone miejsca.

 

 

Młodzież aktualnie mieszkająca w BSA w terminie do 3 lipca 2020 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek - Deklaracja o kontynuowaniu zamieszkania (pobierz)
  • Zaświadczenie o uczęszczaniu kandydata do szkoły artystycznej
  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Młodzież starająca się pierwszy raz o miejsce w BSA w terminie do 8 lipca 2020 roku składa następujące dokumenty:

  • Wniosek o przyjęcie do bursy (pobierz)
  • Załącznik do Wniosku o przyjęcie do bursy - Oświadczenie samotny rodzic/rodzina wielodzietna (pobierz) – dla uprawnionych
  • Zaświadczenie o przyjęciu kandydata do szkoły artystycznej

Młodzież przyjęta po raz pierwszy do BSA do 3 sierpnia 2020 roku składa dokumenty uzupełniające:

  • Kartę wychowanka (pobierz)
  • Oświadczenia rodziców lub opiekunów (pobierz)
  • Zgody rodzica lub opiekuna prawnego m. in. na wykorzystanie wizerunku dziecka oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zgody wychowanków pełnoletnich m. in. na wykorzystanie swojego wizerunku oraz przetwarzaniu danych osobowych (pobierz)
  • Zobowiązania, w tym o wnoszeniu opłat (pobierz) (pobierz)

Kryteria ustawowe potwierdza się załączając do wniosku stosowne oświadczenia, orzeczenia, wyroki sądu rodzinnego.

W przypadku braku poświadczeń w/w kryteriów nie będą one brane pod uwagę przy punktacji.

Warunkiem przyjęcia dokumentów od aktualnych wychowanków BSA jest uregulowanie płatności oraz oddanie książek do biblioteki BSA.

Dokumenty przyjmuje sekretariat BSA w godzinach 8.00 – 15.00 lub można je przesłać pocztą, fax-em, e-mailem na adres BSA, z adnotacją „Rekrutacja”.

Ogłoszenie listy przyjętych wychowanków nastąpi od 14 lipca 2020 roku.

W przypadku wolnych miejsc drugi etap Rekrutacji prowadzony będzie do 31 sierpnia.